Chatti verkkokaupassa

22.2.2021

Hitsit kun joku olisi kertonut aiemmin, miten loistava juttu chat-nappi on verkkokaupassa! Nyt mietin, että se olisi pitänyt olla aina meidän verkkosivuillamme, vaikka ei verkkokauppaa vielä ollutkaan.

Mitä itse olet mieltä chatistä? Käytätkö chattiä kun etsit jotain tuotetta, tai sinun täytyy hoitaa netissä joku asia, ehkä asia joka ei ole vahvinta osaamistasi? Sitten hoksaat sivun nurkassa tuon pienen palleron! Jestas se on kuin pelastusrengas sillä hetkellä, juuri kun meinasit luovuttaa ja lyödä läppärin kiinni. 

Me olemme yrityksemme parissa tehneet viimeisen puolentoista vuoden aikana hirmuisen määrän asioita, joista emme ole tienneet yhtään mitään. Tämä on varmaan tuttu tunne monelle, työssä ja muussakin elämässä. Usein avun kysyminen on ollut ainoa keino päästä eteenpäin. Ja miten älyttömän paljon olemmekaan saaneet apua! Aina, kun olemme sitä tarvinneet.

Haluamme nyt tarjota teille chatin kautta apua, kun kysymyksiä nousee mieleen selatessanne verkkokauppaamme. Sillä tuotteet joita kaupassamme on, ne ovat asia josta me tiedämme paljon. 

Chatit ovat mukavia siitäkin syystä, kun asiakas saa olla anonyymi. On helppo ja nopea vain kysyä mieltä painava asia. Chatissä myös vastausta odottaa nopeaa. Noin 10 sekuntia on aika, jonka kysyjä viitsii odotella, sitten jo lähdetään toiselle sivulle. 

Meidän chatissä on appi, joka on siis meidän puhelimissa, ja ilmoittaa aina kun viesti tulee. Tämä oli tärkein juttu, kun mietimme millaisen chatin haluamme. 

Chattimme on paikasta nimeltä tawk.to. Se on ilmainen, ja sisältää paljon ominaisuuksia. Loistava englanninkielen taito ei olisi pahitteeksi, niin osaisi käyttääkin kaikkia niitä hienoja ominaisuuksia. Onneksi Jari on tänään perehtynyt chatin asetuksiin enemmänkin, nyt on ollut vasta ensimmäinen päivä, kun saimme chatin käyttöön, joten uskon että homma väkisinkin tästä selkenee.

Eli yhteenvetona; jos sinulla on jonkinlainen verkkosivusto, jossa sinulla on tuote tai palvelu, tawkin chatti on hyvä valinta. Se on älyttömän nopea ja helppo asentaa, ja heti käyttövalmis. Tälläisen tiedon olisin itse tarvinnut puolitoista vuotta sitten. Toivottavasti tämä kirjoitus tavoittaa jonkun joka miettii samoja pulmia juuri nyt.

-Jaana
  

 

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 19.2.2021 alkaen.

Verkkokauppa

Lakeuden Työvaate
Vaasantie 49
62375 Ylihärmä

050 3538661
info@lakeudentyovaate.fi
2676909-6

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Joskus tavarantoimittajiltamme on voinut väliaikaisesti loppua tilaamasi tuote/koko/väri. Ehdotamme sinulle tällöin toista vastaavaa tuotetta. 

Maksaminen ja maksutavat

Yritysasiakkaamme voivat kirjautua verkkokaupaamme ja heidän on tällöin mahdollista ostaa tuotteet laskulla. Lakeuden Työvaate myöntää täysin korotonta ja kulutonta maksuaikaa yritysasiakkailleen 14 vrk:tta sen jälkeen kun asiakas on saanut tuotteet käyttöönsä painatusten kera. Käytännössä laskutamme yrityksiä kerran kuukaudessa näin sovittaessa.

Jos yritykselläsi on käytössä verkkolaskutus, ole ystävällinen ja valitse "Ennakkomaksu" maksuvaihtoehdoksi niin laskutamme sinua sähköisesti. 

Yksityisten asiakkaiden maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Lakeuden Työvaate yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kirjaudu sisään verkkokaupaamme, näin asioiminen on sinulle helpompaa, näet edelliset tilauksesi ja tilauksen tekeminen on nopeaa. Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Jos kysyt meiltä jotain tilaukseesi liittyen, etkä ole kirjautunut verkkokauppaamme, pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Lakeuden Työvaate
Vaasantie 49
62375 Ylihärmä

050 3538661
info@lakeudentyovaate.fi
2676909-6

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät pakkaus- ja toimituskulut. Toimituskulut ovat 8,5€ (sis. alv. 24%) jos valitset toimituksen sinua lähimpään Matkahuollon toimipisteeseen, ja 10€ (sis alv.) jos valitset kotiin toimituksen. Voit myös noutaa tilauksen myymälästä Ylihärmästä. Valittaessa toimitustavaksi nouto, se on asiakkaalle luonnollisesti maksuton. Sovittaessa kuljetus lähialueille mahdollinen, ilmoita tästä ostoskorin lisätiedot-osiossa.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen noin 0-10 vuorokautta. Suurin osa verkkokaupan tuotteista löytyy myymälästä, joissa toimitusaika tällöin lyhyempi, ja ne saattavat olla valmiina samana päivänä. Toimitusaikaan sisältyy myös tuotteiden painatukseen menevä aika; asiakas saa aina tuotteensa painettuna ja heti käyttövalmiina. Jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ilmoitamme asiasta pikimiten, ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Kerrothan meille, jos tilauksellasi on erityisen kiire; pistämme vipinää kinttuun! Osaamme myös tällöin suositella sinulle tuotteita jotka saat erityisen nopeaa.

Matkahuollon kotiin toimitus tuo tilauksesi ovellesi, he soittavat ennen tilauksen jättöä antamaasi numeroon.

Palautusehdot

Kauppaa jossa on tuote tai tuotteita, joihin on asiakkaan toiveiden mukaan ja luvalla tehty logopainatus, ei voi peruuttaa. Jos tuotteessa ilmenee jokin valmistusvirhe, niin silloin tuotteen vaihto uuteen hoidetaan niin ettei siitä koidu asiakkaalle lisäkustannuksia. 

Peruuttamisoikeus

Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi viestillä, kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, paitsi toimituskustannukset jos olette ne tilausvaiheessa maksanut. Teemme palautuksen tilillenne viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset. 

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa meille joko soittamalla, sähköpostitse tai viestillä.